Webáruház konverzió

 

Számos webáruház rendelkezik látogatással, de a látogatók nagy aránya mégsem vásárol. Ennek az oka, hogy valahol az oldalra érkezés pontja után elveszti érdeklődését, bizalmát vagy szándékát a vásárlást illetően. A folyamatot, amikor egy látogatóból vásárló lesz, konverziónak nevezik. Ennek a folyamatnak már kipróbált és többszörösen bizonyítottan működő technikái vannak. Ezeket a technikákat építettük be a WSG webáruház alaprendszerébe. Próbáld ki ingyenesen az alábbi - teljesség igénye nélkül - bemutatott lehetőségekkel felvértezett webáruházat!

 

 

Egyszerű navigáció

Az első és az egyik leglényegesebb eszköz a konverzió növelésében az egyszerű, gyors és ergonomikus navigáció. A WSG rendszere a menü felépítésében, az ún. kenyérmorzsa navigációval, a képekkel kiegészített villámgyors szabad szavas keresővel (amely már szótöredékekre is ajánlatokat ad), a szűkítő keresővel, a címkefelhővel, a korábban megtekintett termékekkel, valamint a dinamikus lábléc site map segítségével, a vásárlók számára az egyik legjobban kezelhető webáruház a piacon. A navigációs fejléc a böngészés alatt folyamatosan látszik és használható.

Mobil eszközre optimalizált megjelenés

Döbbenetes mértékben növekedett az elmúlt két évben a mobil eszközről internetezők száma. Ezzel egy időben sok webáruház még nem, vagy nem teljesen állt át reszponzív megjelenésre. Ez számukra visszaesést jelent a vásárlások számában ugyanolyan számú látogató mellett. A WSG webáruház a Twitter Bootstrap szabvány kompromisszumok nélküli betartásával mind mobiltelefonról, mind táblagépről tökéletes vásárlási élményt biztosít látogatóinak.

 

Nagyméretű képek kezelése

Mindenki számára ismert tény, hogy sok esetben a csomagolás adja el a terméket. Webáruház esetében ez három dologból áll össze: a webáruház arculata, a termék képe és a termék leírása, paraméterei. A rendszerbe nagyméretű látványos képeket tölthetsz fel, akár többet is egy termékhez, amelyet a megjelenítő rugalmasan és gyorsan kezel.

 

Paraméterkezelés

Különösen fontos, ha több hasonló termékünk van. A bőség zavara ugyanúgy elbizonytalaníthatja a látogatót, mintha kevés a választék. A WSG webáruház rendszerben a termékek termékjellemzőkkel láthatók el. Ezek lehetnek pusztán informatív jellegűek, de lehetnek olyanok is, amelyek az árat befolyásolják. A termékparamétereket manuálisan, EXCEL táblázatból vagy készletnyilvántartó programból is átadhatod. Ez a modul az alapja a termék összehasonlító funkciónak, valamint a szűkítő keresőnek is, amely fontos modul a látogatók vásárlóvá konvertálásában.

Upsell és Cross Sale

Jelenleg még sok webáruház tulajdonos nem használja ki az Upsell és a Cross Sale funkciókban rejlő lehetőségeket. Ezzel a jobbik esetben is többletbevételtől fosztják meg magukat. Rosszabb esetben azonban elveszíthetik a leendő vásárlót, mert talán épp egy kiegészítő vagy egy ár/érték arányban jobb ajánlat kellene ahhoz, hogy a vásárlás mellett döntsön a látogató.

 

Vonzó ajánlatok a nyitó oldalon

Ha egy webáruház nyitó oldalán nincsenek folyamatosan változó, ténylegesen vonzó ajánlatok látványos grafikai megoldásokkal, akkor csak azok fognak vásárolni az oldalunkon, akik kifejezetten ezzel a szándékkal érkeztek. Olyan látogatók, akik akkor járnak nálunk először, könnyedén továbbállhatnak. A WSG webáruház nagy hangsúlyt fektet az új látogatók vásárlóvá konvertálására ezzel az eszközzel is.

 

Egyszerű megrendelés

Talán az egyik legbosszantóbb az, amikor egy látogatóban már megvan a vásárlási szándék, kosárba is teszi a termékeket, de a megrendelés véglegesítése előtt kilép. Megdöbbentően magas a hazai webáruházakban az ilyen kilépések száma. Ennek egyik oka a bonyolult, nehezen átlátható kosár folyamat. A WSG webáruház megrendelési folyamatát a lehető legjobban leegyszerűsítettük és ergonomikussá tettük, valamint az elhagyott kosár kezelését is megoldottuk, annak érdekében, hogy minél több látogatóból vásárló váljon.

Automata szállítási díj kalkulátor

Ha bizonyos összeghatár felett ingyenesen házhoz szállítod a termékeket, akkor a rendszerünk alkalmas ennek megjelenítésére minden oldalon. A látogató számára vonzó, hogy tegyen még néhány terméket a kosárba az ingyenes házhozszállítás érdekében. Amikor eléri az összeghatárt, akkor erről szintén értesül. Az ilyen módon összeállított kosárból általában vásárlás lesz.

Értékelés és vélemények

Mennyivel nyugodtabb szívvel vásárol meg valaki egy terméket, ha lát róla néhány pozitív értékelést, legyen az szöveges vagy csillagokkal ellátott. Ha ez kiegészül egy "kereskedő ajánlata" jelöléssel is, akkor már szinte biztosan nyert ügyünk van. Ez az apróság nagyon értékes. Rendszerünk mindkettőt tartalmazza!

Mindig látható kapcsolati adatok

A rendszer felépítéséből adódóan a látogató a vásárlás alatt folyamatosan láthatja a kapcsolati adataidat. Ez akkor is biztonságérzettel tölti el, ha nem hív fel és nem ír e-mailt.

Kérdésed van?

Hívd a +36(20)960-5279 telefonszámot most, vagy kattints ide és szakértő kollégánk visszahív Téged!

Add meg telefonszámod és szakértő kollégánk a következő munkanapon visszahív!


Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 08:00 és 16:00 óra között várja hívásod vagy személyes látogatásod. E-mailen az info@wsg.hu címen érhetsz el bennünket, illetve a kapcsolat felvételi űrlap kitöltésével.